Jag ska bli smal , vältränad, go f r e s h

Hade ju studiedag idag, satt mest hemma vid datan , pluggade lite no å så. Snart ska jag åka och
 träna , har börjat gå oftare , stolt tjej här (y) :D
 Nej , men jag har bestämt mig för att bli riktigt smal och vältränad till sommaren , sen har det blivit sjukt
 mycket roligare att åka också !
 Har haft minst 10038659 perioder då jag velat sluta på konståkningen
 och jag hoppade av en termin förut , men sedan började jag igen och kommer nog gå kvar lite längre till !
 Haha snacka om ointressant inlägg, hej egooo liksom .. :$ Men a , kbryyyy min blogg , min vardag , ni läser !

 

Visste ni att det är 129 dagar kvar till sommarlovet ? Åh, låter som typ miljoners år för mig och jag längtar så obeskrivligt mycket till sommaren , det är typ då alla minnen skapas ! Ge mig sommar ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0