Bara lite fakta om mig!

Tjenare alla readers ♥ Fett nice,nu har vi börjat blogga igen! Kul huh?
Själv ska man satsa stooort nu! Vill få så hög statistik som möjligt!
Lite fakta om mig!:
Heter Laura Alvarez , 12 år gammal. Snart tretton. Bor i stockholm och lever livet fullt ut! Älskar att vara med kompisar,familjen,blogga och ha kul! Är en kort sprattig tjej som inte bryr sig om vad andra tycker och bara kör på! Bjuder väligt mycket på mig själv och älskar att ta  egobilder (som alla andra tjejer då..) Vill ni veta mer om mig/oss? Stanna kvar och håll utkik! Här kommer vi blogga om allt från himmel till jord! Kyssar  L'

bild från idag,ful jag vet. men skitsamma!

Kommentarer
Postat av: bella

haha din personlighet liknar min :)

2012-01-25 @ 23:37:10
URL: http://twist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0