Gud, förlåt!

Oh herregud, förlåt att jag inte har bloggat!
Men har fan inte hunnit osv.. Kan berätta lite om vad som hänt medans jag itne bloggat och aa..
Bilde kommer senare ikväll, eller imorgon :)

Fredags: Direkt efter skolan gick jag hem till christoffer och så kollade vi på film, sen
kom han kusin och allt.
Sen runt kvart över 6 stack jag hem, åt, sen kom vickan och så.
Sen efter typ 1 timme kom jessica, alice och laura. Vi flumma runt som fan, och kunde inte hålla
käften, haha!

Idag: Idag, så vaknade vi och typ visste inte vad vi skulle göra, så va vi vakna ett tag.
Sen så gick dom hem och jag stack till centrum och träffade christoffer och hans kusin.
DOM HAR SÄMST HUMOR!
Vet att dom läser, bara så dom får veta att dom har sämst humor osv.. HAHA :)

Men ja, nu ska jag på middag och vet inte riktigt när jag kommer hem, men försöker att updatera
när jag kommit hem osv..

Och sen så har vi bestämmt att bloggen ska bli både bra och fin, så stay tuned! ;*

(ointressant som fan, men kände för att skriva lite)


Bjussar på den hära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0