JESSICA

Hej!
Nu gör vi tjejer ett nytt försök på kajelas , vi bestämde oss för en chans till eller nått.
Iallafall, jag heter Jessica , är 11 år och tillbringar mitt liv som "barn" här i Stockholm. På fritiden är jag med mina kompisar, annars tränar jag för det mesta konståkning 3-4 gånger i veckan.
En stor del av mitt liv är musik , jag älskar att sjunga. I bloggen skriver jag om min vardag , men b.la. också om roligare saker! Jag bjuder oftast på mig själv, men undantag finns.
Finns inte så mycker mer att säga just nu , för jag kommer inte på annat men stay tuned
och lär er veta mer om mig på bloggen ! Snabbt och lite halvslarvigt inlägg , måste fixa en sak nu , puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0