Saker jag stör mig på




Att om man läser en grej så brukar man oftast säga det, som när jag snackar skype och
läser något på facebook så kan jag bara säga det som svar på något dom frågar haha!

WOW, åh stör mig fett mycket på det spelet, haha!

När folk tar min mobil, är fett rädd om den, haha får damp!

När folk säger saker som dom inte ens vad dom betyder....

När man bråkar med sina närmsate, åh den känslan är så hemsk..

När folk kopierar typ alla man gör eller skriver.. COPYCATS!

När man kollar en blogg och så har den inte updaterat på typ 5 dagar.. Hatar det, älskar att
läsa bloggar!

Stör mig också på när folk bara bloggar om vad dom har gjort under dagen eller ska göra och sen
typ inga bilder, kanske en.. Inte så värst bra blogg enligt mig :)


Gammal hihi - Kathleen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0