Typiskt mig.

Att bli irriterad när folk sätter sig brevid mig på bussen..
Skratta när man inte ska ..
Att bli typ bästavän med minst en lärare , (smörar ju know ;) )
Komma försent efter lunchen , like always..Sitter och leker i matsalen..:D
Typiskt mig att..Inte komma på något att skriva om ..
Det är också typiskt mig att stå och stirra in i garderoben på morgonen och inte ha nån aning om vad jag ska sätta på mig..
På tal  om garderober är det typiskt mig att ALLTID "stänga" garderoben innan jag ska sova , jag tror alltid att detska komma ut nån och ta mig när jag sover,haha! :D
Jag är sån som inte orkar ducha (ta mig inte som äcklig osv.) det är klart jag duchar , men ni fattar,man har ingen ork..MEn nu går vi vidare..Iaf,sen när jag väl duchar vill man ej komma ut,hahah! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0